Klantensysteem Home > Kennisbank > Administratie > Admin - Ik heb allang betaald!


Admin - Ik heb allang betaald!




Soms krijgen wij in reactie op een aanmaning een email met de medeling:

- ik heb allang betaald!
- bij mij is het allang afgeschreven!
- jullie moeten je administratie nakijken!


De "allang betaald" en "allang afgeschreven" zijn meestal met een korreltje zout te nemen. Allang blijkt dan net vanmorgen... Hou rekening met enige verwerkingstijd van de banken!

Wij verwerken iedere 30 minuten de online betalingen. Maakt u gebruik van een overschrijving hou dan rekening met een verwerkingstermijn van 14 dagen. Betalingen via iDeal, Visa en Mastercard worden direct real-time in uw klanten-account verwerkt.

Vanwege de tijd die zit tussen uw afschrijving en onze bijschrijving is het mogelijk dat u een herinnering ontvangt. Weet u zeker dat u de factuur voldaan heeft, dan kunt u een herinnering als niet verzonden beschouwen.

Wilt u bijvoorbeeld een (her) aansluiting bespoedigen, email dan een pdf bestand of scan van uw stortings- of overschrijvingsbewijs door naar admin@webteam.nl of fax een kopie van uw stortings- of overschrijvingsbewijs door naar WebTeam - faxnummer: 085 40 14712


Was dit antwoord nuttig?

Aan favorieten toevoegen Aan favorieten toevoegen    Print dit artikel Print dit artikel

Lees ook

Powered by WHMCompleteSolution

webteam.nl