Klantensysteem Home > Kennisbank > Administratie > Admin - Onze site is afgesloten, wat nu?


Admin - Onze site is afgesloten, wat nu?




Wij versturen altijd voor de vervaldatum per email de factuur. Let er dus op dat
het email adres dat u heeft opgegeven in uw klanten-account ook daadwerkelijk
werkt en u deze emails leest.


Na de factuur sturen wij 1 maal een herinnering. Daarna kan zonder verdere
aankondiging vooraf uw server uitgezet worden.


Indien u de OnHold pagina in beeld krijgt heeft het geen nut om te bellen naar de helpdesk.
Pas na ontvangst van uw betaling zult u automatisch weer worden aangesloten.


Wij verwerken iedere 30 minuten de online betalingen. Maakt u gebruik van een overschrijving
hou dan rekening met een verwerkingstermijn van 14 dagen. Betalingen via iDeal, Visa en
Mastercard worden direct real-time in uw klanten-account verwerkt.


Vanwege de tijd die zit tussen uw afschrijving en onze bijschrijving is het mogelijk dat u
een herinnering ontvangt. Weet u zeker dat u de factuur voldaan heeft, dan kunt u een
herinnering als niet verzonden beschouwen.


Wilt u bijvoorbeeld een (her) aansluiting bespoedigen, email dan een pdf bestand of
scan van uw stortings- of overschrijvingsbewijs door naar admin@webteam.nl of
fax een kopie van uw stortings- of overschrijvingsbewijs door naar WebTeam
faxnummer: 08540-14712



Was dit antwoord nuttig?

Aan favorieten toevoegen Aan favorieten toevoegen    Print dit artikel Print dit artikel

Lees ook

Powered by WHMCompleteSolution

webteam.nl